środa, 26 kwietnia 2017

Jodłowy Gaj odnowiony

Heeej!
Witam po prawie tygodniowej przerwie spowodowanej moją chorobą. Wybaczcie, ale miałam tak wysoką gorączkę, że w ogóle nie wstawałam z łóżka. Za to dziś wracam wraz z nową aktualizacją, która zawiera nową odsłonę Jodłowego Gaju, spokojnej, pięknej wioski leżącej we Wschodnim Jorvik. W tym poście przyjrzymy się jej nowemu wyglądowi.

Pssst... odpuśćcie mi już post z kontynuacją zadań fabularnych... Działo się, działo, ale już nie warto o tym pisać 😛
A właśnie, skoro o tym mowa... Podczas wykonywania tych zadań udało mi się osiągnąć 19 poziom. W końcu! 😄 Dosłownie "udało mi się" - po zakończeniu ostatniego zadania u Thomasa Moorland, wbiło mi 62000 PD, czyli tyle, ile potrzeba do osiągnięcia 19 poziomu 😂.

Do rzeczy. Mam kilka screenów nowego i starego Jodłowego Gaju.


Brama jest teraz całkowicie odmieniona.











Każdy budynek przeszedł całkowitą przemianę.


Nowe latarnie mnie zachwyciły


Stajnia jest teraz dużo większa. Pojawiło się kilka nowych, wolnych boksów.

Tak spokojne miejsce odwiedziło dziś mnóstwo graczy... Każdy chciał zobaczyć wioskę w odświeżonej wersji. Co Wy o niej sądzicie? Jak Wam się podoba? Ja z pewnością będę tęsknić za starym klimatem Jodłowego Gaju, ale ten wygląd nie jest zły.

Enjoy ^^
Mira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz