czwartek, 10 sierpnia 2017

Stukot kopyt rozbrzmiewający w Pandorii

Post zawiera spoilery zdradzające treść zadań fabularnych.



Hej!
Wczoraj miała miejsce ekscytująca aktualizacja! Zawiera ona kontynuację zadań fabularnych, w których... wybieramy się na misję ratunkową do Pandorii, by ocalić Anne, czwartego Jeźdźca Dusz.
Przeszłam już przez te zadania i zrobiłam wiele screenshotów, którymi chętnie się podzielę. Czas więc na ukazanie 20 wyjątkowych pamiątek z Pandorii i innych miejsc oraz wyrażenie mojej jakże wiele znaczącej opinii!


Pora uratować Anne i sprowadzić ją z Pandorii do Jorvik! Wsiadamy na naszego jedynego w swoim rodzaju Jorvika Gorącokrwistego i jedziemy na spotkanie z Frippem i Jeźdźcami Dusz. Z Sekretnego Kamiennego Kręgu Fripp wysyła nas i Lindę do tajemniczego kamieniarza, skrywającego się w głębi Doliny Ukrytych Dinozaurów, abyśmy zdobyły zwornik umożliwiający nam podróż do Pandorii.




Podczas podróży portalem z SKK do DUD, podróżujemy przez wymiar między tymi dwoma miejscami. Jadąc po kamiennych platformach, mijamy dziwne, poruszające się po ziemi światełka i oryginalne gejzery. Otacza nas niebo upstrzone gwiazdami. Można tu też zobaczyć fioletową trawę, różowe kryształy, nienaturalnie duże grzyby i kamienne, niskie kolumny z runami.





Docieramy do Doliny Zamarzniętej Mgły, dostajemy się do starego skarbca-labiryntu i rozmawiamy z Magnus'em Steinar'em. Musimy odnaleźć  fragmenty kamiennej pieczęci. W zamian za to możemy wziąć zwornik do Pandorii.





Tak! W końcu tu jesteśmy. Jedynie my i nasz koń, i te urocze, latające manty - jesteśmy w Pandorii! Jak to skwitował nasz wierzchowiec: 'Kto by pomyślał, że miejsce będące źródłem tylu kłopotów okaże się tak piękne?' I tu się wtrącę: 'Piękne' to nie jest właściwe określenie. Właściwie to nie ma słów, by opisać to cudo! 😍😍😮





Po ominięciu Poszukiwaczy Cienia widzimy Anne uwięzioną w krysztale.


Niestety, nie udaje nam się jej uratować, ponieważ szybko pojawia się Darko, który oczywiście chce nam przeszkodzić... wzywając Garnoka. Nie możemy go dokładnie zobaczyć, ale widzimy jego macki. Pojawienie się ich szybko sprawia, że sytuacja staje się niebezpieczna. Zaczyna się wyścig, w którym musimy dotrzeć do portalu. Jazdę utrudniają nam przede wszystkim macki, które próbują nas zgnieść, ale także Poszukiwacze Cienia i inne przeszkody. Po dotarciu do portalu mamy kolejny wyścig przez wymiar między Pandorią i SKK.


Ach, wyścig w postaci ucieczki - to takie typowe dla Star Stable! ^^

Po pojawieniu się Darko w SKK, Fripp był zmuszony zniszczyć zwornik, uniemożliwiając tym samym powrót do Pandorii. Darko wrócił do siebie. Fripp, wykończony wysiłkiem, opadł z sił. Powiedział tylko, że na możliwość powrotu do Pandorii może pozwolić rozmowa z niejakim 'Evergray'em'. Po tym Elizabeth zajmuje się Frippem i go zabiera. Od Avalona dowiadujemy się, że Evergray został wygnany...

Zadania się kończą.

Czy tylko ja wyczuwam rychłe otwarcie Przepaści Popiołów? (:

Nadszedł czas na wyrażenie własnego zdania.

Moja opinia? Jestem zachwycona! Głównie przez piękno miejsc, które mogliśmy zobaczyć. Skarbiec Kamieniarza nawet po ukończeniu zadań możemy odwiedzić, do Pandorii i wymiaru między portalami nie ma powrotu. Zakochałam się w chmurach i gwiazdach w Pandorii. Cały ten teren jest prze-pię-kny! Przyjemna muzyczka, grzyby wielkości drzew, fioletowa lawa, wielkie, kolorowe 'wodorosty', lśniące rośliny, wielkie, latające manty, piękna, owiana tajemnicą jaskinia - to możemy zobaczyć w Pandorii. Oprócz nowych miejsc mamy też nowe animacje i z pewnością emocje, gdy pojawił się Darko i macki Garnoka. Przez chwilę obawiałam się, że Fripp umrze! :(

Uważam, że zespół SSO bardzo się postarał i wyszło im świetnie! Nie mam im za złe, że zadania były dość krótkie - za to z niecierpliwością oczekuję na kontynuację! Nie mogę się doczekać, aż zobaczymy Anne!

Pozdrawiam Juanę, z którą robiłam zadania oraz Anastasię, która wspierała nas przez czat i dziękuję, że dotrzymywały mi towarzystwa!



Wkrótce pojawi się post o odnowionych koniach startowych. W każdym razie, jestem jak zadania fabularne ze Star Stable - zawsze kiedyś powrócę c:

Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz